Tokia juokinga istorija

Vyras turėjo keturias žmonas. Viena visad gyveno su juo ir jis taikėsi prie visko, ko ji norėjo, parūpindavo gerus baldus jos kambariams, viską parūpindavo, viskuo pasirūpindavo. Nupirkdavo viską, ko ji užsigeisdavo. Antroji buvo tokia, kad visai neatrodė panaši į pirmąją. Jis nelabai mėgo savo antrosios žmonos, bet kai nebūdavo su ja, jos labai labai pasiilgdavo ir jam būdavo sunku be jos. Tai tokia buvo antra žmona. Trečioji buvo beveik tokia pat kaip antroji, bet skirtumas tas, kad kai tik kas nors  rimto jam nutikdavo, jis eidavo būtent pas ją ir kalbėdavos su ja apie tai, kas jam nutikdavo. Ir kartas nuo karto per Naujuosius Metus ar Kalėdas, ar Velykas jis ją aplankydavo arba ji aplankydavo jo namus. Tai tokia buvo trečioji, o ketvirtoji buvo kaip tarnaitė. Ji visada būdavo su juo ir padėdavo jam daryti bet ką, ką tik jis darydavo, ir jis niekada jai nedėkodavo. Tai tokia buvo ketvirtoji.

Jis ruošėsi mirti, jautėsi labai vienišas, prašė pirmosios žmonos, kad numirtų kartu su juo. Bet pirmoji žmona atsisakė. Tada prašė antrosios, kad keliautų su juo į dangų arba į pragarą, bet ji atsakė: “Kodėl turėčiau, jei jau pirmoji tavo žmona atsisakė. Tai niekur aš su tavim nekeliausiu.” O trečioji sakė, ji sakė, kad šiaip ar taip tarp jų nebuvo artimų santykių, ir aišku irgi atsisakė, bet ketvirtoji, kai jis paprašė, kad ji numirtų drauge su juo, atsakė jam: “Tai žinoma, kad numirsiu. Kai aš buvau.. kai atėjau pas tave, jau tada apsisprendžiau būti su tavimi amžinai, todėl ir mirsiu drauge su tavimi”.

Pirmoji, sako, yra tavo kūnas, antroji – tavo daiktai, trečioji – tavo artimieji,  o ketvirtoji – tavo protas.

3 thoughts on “Tokia juokinga istorija

  1. Gražią, ir net labai gražią naktį,
    Turiu žinią, aš išrenku šį blogą kaip vieną savo nugalėtojų iš Stylish Blog Awards.
    Taisyklės:
    – Gavęs apdovanojimą išduoda, iš ko jį gavo;
    – Parašo 7 dalykus apie save;
    – Išrenka tuos, kam perduos titulą;
    – Jiems praneša gerą žinią.

  2. Ei, Monika! Ką tu čia padarei? Ką man daryt, jeigu aš iš viso neskaitau kitų žmonių blogų? Jau nekalbant, kad ir šito nelabai pildau. : (

    1. Paprasta, atlik antrąjį punktą, o kitus atliksi kada nors gyvenime. Vis tiek akis užklys pas kokį nors žmogų į internetinę galvą. Aš specialiai ieškojau ką galėčiau paskaityt, bet gal truputį paskubėjau ir išsirinkau neseniai atrastus blogus, kurių vėliau imsiu nebesekti. Tu tokios klaidos nepadarysi (:
      Šiuo atveju suveikė manasis “jei man tokių čiūdų pridarė, pridarysiu ir aš” ir aš nenorėjau viena elgtis pagal tas taisykles. Todėl nori nenori, tikiuosi, po kelių mėnesių išsirinksi kokius du blogius ir raštelsi trumpą apdovanojimų komentarą.
      ARBA, gali apsimesti, kad nieko nematei ir negirdėjai, net kad šito komentaro nėra (: aš nesupyksiu.

Leave a comment